5 mýtov o ženskom cvičení

O ženskom cvičení sa toho popísalo aj povedalo už veľa. A medzi toľkými informáciami sa nájdu, samozrejme, aj nepravdivé. Poďme sa pozrieť na niekoľko mýtov, ktoré sa objavujú na internete.

1.Pred cvičením rozhodne nemôžete jesť

Áno, je pravda, že keď si dáte veľmi sýty obed, nebudete hneď utekať cvičiť. Mohli by ste si privodiť bolesti brucha. Ale ani cvičenie nalačno nie je úplne ideálne. Ak bude vaša hladina cukru v krvi príliš nízka, môžete sa cítiť zle. A práve jedlom si túto hladinu zvýšite. Stačí, ak si dáte pol hodinku pred cvičením müsli tyčinku alebo cereálne pečivo so zeleninou.

2.Ste chudá žena? Nemusíte cvičiť

Slovo chudý neznamená zdravý. Môžete mať chudú postavu, ale ak sa nezdravo stravujete a nedoprajete si žiadny pohyb, hrozí vám takzvaná štíhla obezita”. Aj keď ste chudé, mali by ste posilňovať svaly a jesť bielkoviny. S rôznymi diétami, pri ktorých telo nedostane to, čo potrebuje, vám svalová hmota ochabne.

dreamstime_s_235413683.Stačí, ak žena cvičí 1-krát týždenne

Cvičiť jedenkrát týždenne, nemať žiadnu poriadnu kondičku a na tréningu si poriadne naložiť”. Tak toto nie je dobrý systém. Ani to, že pôjdete 1-krát týždenne na zumbu, vám nezabezpečí perfektnú postavu. Radšej si cvičenie rozložte napríklad 3-krát do týždňa (dĺžka jedného tréningu by mala byť aspoň 45-minút). Zvoľte menšiu záťaž pri cvičení a vyhnete sa silnej svalovici. Keď si cvičenie rozumne rozložíte a budete cvičiť pravidelne, výsledky sa časom dostavia.

4.Cvičením si zväčšíte prsia

Hlúposť. Cvikmi si prsia nezväčšíte. V prsiach sa nachádza prevažne tuk, nie svaly. To, čo cvičením môžete dosiahnuť, sú lepšie vytvarované a vyzdvihnuté prsia. Ale väčšie čísla podprsenky vás nečakajú.

5.Super zadok dosiahnem iba drepmi

Ak chcete mať super zadok, nestačí vám na to iba jeden cvik. Drepy sú super, no môžete cvičiť taktiež mŕtve ťahy, výpady, zakopávanie, hyperextenzie či hip thrust cviky. Je potrebné nezameriavať sa iba na jeden sval, ale na viacero.

 



Späť na Blog