Chcete začať žiť zdravšie? Dajte si tieto predsavzatia

Máte pocit, že by vaše telo potrebovalo zdravší režim? Nemusíte začať drastickými diétami a náročným cvičením. Poďte na to pomaly a postupne zaveďte viac zdravého štýlu do svojho života. Pripravili sme pre vás niekoľko rád, ako na to.


Pridajte do svojho jedálnička niekoľko zdravých potravín, jedzte menej tých nezdravých a urobte si z pohybu rituál. Všetko po trochách...začať sa nejako musí.

Viac vody, menej sladkých vôd

Sladké vody a minerálky sú síce veľmi obľúbené, no obsahujú aj veľa cukru. Zvyknite si piť čistú vodu z vodovodu. Najlepšie je, ak si ju večer nalejete do džbánu a necháte ju do rána odstáť. Až potom ju pijete postupne celý deň. Odstátie je potrebné na to, aby z nej vyprchal chlór. Keď do nej pridáte pár krúžkov citróna, bude vám chutiť lepšie.

Maškrtné proteíny

Je jasné, že so sladkosťami celkom zdravá výživa nesúvisí. No raz za čas si dopriať niečo sladké môžeme. My máme však pre vás aj jeden skvelý zdravší variant. Naše TEKMAR tyčinky. Sú chutné, obsahujú prospešné látky, vitamíny a rada GREEN LINE obsahuje aj proteíny. Prísun proteínov vám dodá pocit nasýtenosti. Tyčinky taktiež podporujú dobrý stav kĺbov a udržiavajú primeranú hladinu cukru v krvi.   


Vychutnať si ich môžete v 3 príchutiach:

Cheesecake chia – obsahuje omega-3 mastné kyseliny,

Chocolate – sú v nej látky na podporu kĺbovej výživy,

Banana – obsahuje BCAA aminokyseliny,

Capuccino – má rastlinné proteíny a L-carnitín.

Bylinky a korenie

Bylinky majú skvelé účinky na naše zdravie. Napríklad kurkuma, zázvor či oregano majú protizápalové účinky. Čili zase pomáha pri chudnutí, rasca podporuje trávenie… Snažte sa pridávať do jedla rôzne druhy korenia a urobíte tak viac pre svoje zdravie.

Vyberte si z cvičenia menšie zlo”

Každý druh cvičenia je pre telo významný a dôležitý. Ak vás ale straší predstava toho, že sa budete potiť a trápiť v posilňovni, zvoľte radšej jogu alebo pilates. Zbavíte sa stresu, zharmonizujete telo a  budete sa cítiť lepšie.

Vymeňte klasický biely cukor

Aj keď sme zvyknutí na klasiku, občas malá zmena nezaškodí. Skúste si kúpiť napríklad kokosový, brezový alebo trstinový cukor. Vyskúšať môžete aj javorový a agávový sirup alebo stéviu. Sú to zdravšie varianty sladenia.

K jedlu pridajte aj...

Čo sa týka porcií jedla, tak si skúste dávať o niečo menšie porcie, ale viackrát za deň. Vždy si ako prílohu zvoľte listovú zeleninu. Pite ovocné šťavy alebo smoothie nápoje. Jedzte oriešky a semienka, posypte si cestoviny sušenými morskými riasami.


S týmito malými predsavzatiami urobíte pre seba dobrú vec a verte, že budete mať viac energie aj radosti.

Späť na Blog