5 cvikov pre sexi zadok

Nie ste spokojné so svojím pozadím? Nuž, vždy je čo vylepšovať. A my poznáme niekoľko cvikov, ktoré sú určené práve pre vypracovanie sexi pozadia. Dámy, poďte na to!

V našom článku nájdete niekoľko cvikov určených pre vylepšenie svalov pozadia. Odporúčame ich cvičiť pravidelne (minimálne 3-krát do týždňa). Každý jeden cvik zopakujte aspoň 10-krát. Množstvo opakovaní môžete neskôr zvyšovať podľa vašej potreby a možností.

Staré známe drepy

Drepy nás učili robiť ešte na základnej škole. Ale viete ich robiť správne? Vaše nohy musia byť na šírku bokov a do drepu choďte čo najnižšie. Chrbát je vystretý, ramená sú uvoľnené. A veľmi dôležitá vec, vaše podrážky topánok musia byť položené na zemi a nemôžu sa od nej odlepiť. S nádychom idete dolu a s výdychom sa vyrovnávate hore. Pravidelné drepovanie pozdvihne váš zadoček vyššie. Ak vás klasické drepy nebavia, robte ich s výskokom.

RIazm7t-5Zg1BRwWFrG_TD3ISzcYm1ejDZ0o_3uUQdhjZ22kQtVIE8iFuqKMG_1YEkJES6vPrLX9YCh7jRw64WaN23D9C1WeUKUSQOPoe6laa1RBMa9HGUAqCSLiDTnscOIyqGkZ

Pomalé výpady dopredu

Pri výpadoch je dôležité, aby vaše kolená nepredbehli prsty na nohách. Musíte dodržať 90-stupňový uhol tak, ako ho vidíte na obrázku. Cvik je dobrý nielen pre vaše pozadie, ale aj pre stehná a lýtka. Budete ich mať pevnejšie a pekne vytvarované. Pre ešte lepší efekt si zoberte do rúk aj malé činky.

m3XwzOIO7eZF8xOcLSV4KF3CIRWGG-twVSzva1UEgkEIRcbSOriAlDtzq-FnR9JgBh1VJONzQ-QyozCXI6k9c9Ynv3GnPZM6lOeaxlB3RNYT1BG_x2Sxf6-U2idphYiix6SORJ3C

Vykopávanie špičky

Tento cvik je známy, ale najmä účinný. Dáte sa do polohy na štyri. Jednu nohu začnete zdvíhať hore tak, aby vaša špička nohy smerovala nahor. Zatnite pritom svaly na zadočku. Následne nohu pritiahnite k brušku. Cvik robte pomaly, aby mal väčší účinok.

Ak chcete predsa niečo rýchlejšie, nechajte nohu zdvihnutú hore a kmitajte. Pohyby musia byť rýchle a krátke zároveň. Sexi vytvarovaný zadok máte zaručený.

i0-MsLDNNMbLg72vM833Fse5jknC4gjjhXYnv0n-urTm5lNO3vlzmpFA_bYZC75SN8XIpRV1mgcU2zqKs4q-JmEjNUI9jamGXaoex6k_WT04mDUWF3Rrcel-b91KLvlJDLc7xeCI

Zdvíhanie panvy

Aj zdvíhanie panvy pomôže pekne vytvarovať váš zadok. Ľahnite si na zem, nohy pokrčte v kolenách a dvíhajte zadok hore. Päty zatlačte do zeme a zadok stiahnite. Pre ešte výraznejší efekt môžete cvičiť tento cvik na jednej nohe.

yv4NpJdkImlzKMe3SWBwYl1eg5fQskavr2Sa34Ysrnu0zHbq3CY_2nCUzH8ogmkiCsylWpCwP7PjrMHLpfTUmh1dsRGOCvB1W67C0Q1EUwYC7FlqxMJKHQt1wypCkY2kqM7Q61d0

Proteíny po cvičení

Po cvičení nezabudnite do tela doplniť proteíny. Vyrieši to za vás tyčinka Green Line, ktorá vám doplní do tela potrebné živiny a taktiež vás zasýti. A čo je skvelé? Má nízky obsah jednoduchých sacharidov, takže sa nemusíte báť priberania.



Späť na Blog